Sepet 0

İptal ve İade Koşulları

Bu sözleşme 15.03.2021 tarihinde güncellenmiştir.

  • 9kod Web Hizmetleri Şirketi Kısaca “9kod” ve “9kod.com.tr” ve “Firmamız” olarak anılır.
  • Müşteri ve Kullanıcı tanımları, 9kod ve 9kod.com.tr web sitesi üzerinden ürün/hizmet satın alan kişi yada kuruluşları temsil eder.
  1. İPTAL/İADE/CAYMA HAKKI

1.1 Yazılım Ürünlerinde İptal/İade ve Cayma Hakkı;
Tüketici hakları kanunu, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği 15. Madde'nin (ğ) bendinde (Bkz: http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm) "Elektronik ortamda anında ifa edilen hizmetler veya tüketiciye anında teslim edilen gayrimaddi mallara ilişkin sözleşmeler."  belirtildiği üzere Müşteri, söz konusu yazılım ürününü satın alma işlemi sağladıktan sonra iptal/iade veya cayma hakkı kullanamaz. İptal/iade ve cayma işlemi yapılabilmesi için, yazılım üzerinde giderilemeyen bir mağduriyet olması esastır. Yazılımda olmayan herhangi bir özellik/nitelik veya ürünün üzerinde uzmanlık gerektiren düzenlemelerin, konusunda uzman olmayan kişilerce yapılamaması durumu, sorun ve kusurmuş gibi gösterilemez. Müşteri satın alma yapmadan önce, yazılımın kendisi için uygun olup olmadığını baştan uca incelemek ve gerektiği taktirde bilgi istemek ile yükümlüdür. Müşteri bunu kabul ve taahhüt eder.

1.2 Yazılım Ürünlerinde Lisans Değiştirme;
Yazılım ürünleri, müşterinin satın alma esnasında bizzat kendisinin beyan ettiği alan adına (domain adresi) lisanslanmaktadır. Lisanslama işleminden sonra, hiçbir koşulda tekrar alan adı (domain adresi) değiştirilemez. Müşteri bunu önceden kabul ve taahhüt eder.

1.3 Yazılım Ürünlerinde Lisans Devir/Transfer;
Müşteri, sahip olduğu yazılım lisansını hiçbir koşulda bir başkasına devir/transfer edemez, bir başkasına satamaz. Müşteri, bunu önceden kabul ve taahhüt eder.

1.4 Kiralanan Yazılım Ürünleri;
Aylık veya bir aydan fazla olacak şekilde dönemsel olarak kiralanan yazılım ürünlerinde, herhangi bir lisans bilgisi değişimi, lisans transferi/devri yapılamaz. Müşteri bunu kabul ve taahhüt eder.

1.5 Aşağıda belirtilen ürün/hizmetler ile ilgili firmamızdan kaynaklı herhangi bir sorun veya mağduriyet olmaması koşulu ile müşterinin cayma, iptal, değiştirme ve ücret iadesi isteme hakkı yoktur.

  • Her türlü web sunucusu (fiziksel sunucu, sanal sunucu) hizmetleri.
  • Alan adı tescil hizmetleri.
  • Uluslararası sms gönderim hizmetleri.
  • Türkiye sms gönderim hizmetleri. (Alıcısına ulaştırılmayan smsler kredi hakkı olarak otomatik iade edilir.)
  • Diğer yerel ve uluslararası ürün/hizmet lisansları.

14.6 Ödemelerin kredi kartı veya benzeri bir ödeme kartı ile yapılması halinde tüketici, kartın kendi rızası dışında ve hukuka aykırı biçimde kullanıldığı gerekçesiyle ödeme işleminin iptal edilmesini talep edebilir. Bu halde, kartı çıkaran kuruluş itirazın kendisine bildirilmesinden itibaren 10 gün içinde ödeme tutarını tüketiciye iade eder.

2.    UYUŞMAZLIKLARIN ÇÖZÜMÜ

2.1 İşbu Sözleşme’nin uygulanmasından veya yorumlanmasından doğacak her türlü uyuşmazlığın çözümünde İstanbul (Merkez) Adliyesi Mahkemeleri ve İcra Daireleri yetkilidir.